Думала: "Та що там остання практичка, зараз швидко все зроблю". Але ні. З презентацією мучилась довгенько, інтерфейс там зовсім не моє, єдине, що сподобалось - це гортати стосики. Усе таки Canva, Prezi, Emaze та навіть старий-добрий PowerPoint мої фаворити.
Зате Baamboozle (поруч із Factile) став моїм любимчиком. Дошка для моїх малих (5 клас) складнувата, але для старшої аудиторії цікавий ресурс.
Дякую за знання!
Рефлексія до заняття 7
Це перший воркшоп, 2 ресурси з якого я опанувала в той же вечір, і вже у п'ятницю на уроці ми працювали на онлайн-дошці та кидалися сніжками.
У Prezi створила запакований урок, який у понеділок у мене був показовим. Атестаційна комісія в захваті, дітям сподобалося, а у мене з'явився ще один улюбленець із пакування занять :) а от урок, що запакований в ThinkLink, буду показувати у п'ятницю. Але не факт, що я не додам туди щось із 8 воркшопу вночі з четверга на п'ятницю ;) Шаблон, до речі, з Canva, із якою більш близько познайомилася саме на практикумі. Дякую вам за нові знання!
Рефлексія до заняття 6
Після 4 і 5 занять думала що 6 буде ще важче, але, на диво, виявилося, що ні. Усі застосунки "далися" з першого разу й без проблем. Найбільше сподобалися додатки для створення книг, шкода лише, що безкоштовні версії мають обмежений функціонал порівняно з платними. Мурал сподобався, але все ж дітям там треба реєструватись, щоб редагувати, відвідувачі можуть тільки переглядати (то в платній версії відвідувач може редагувати). Для моїх малих у більшості це проблема, тож просто демонструвала їм свій екран. Ментальні карти - це точно не моє, на літературі іноді використовую, а з мови мені з ними незручно (хіба що для алгоритмів), таблиці зрозуміліше. Решта застосунків цікаві, використовувати час від часу буду. Дякую за нові знання та навички!
Рефлексія до заняття 5
Для мене це був найбільш багатий на пригоди практикум)) неправильна реєстрація на Квізіз додала головного болю, але, на щастя, проблему вирішили. Дууууже довго розбиралася з Візер.мі, але таки вдалося. Створене заняття візьму на показовий урок, а це показник якості, так би мовити. До Саторі спочатку віднеслася скептично, здалося чимось таким собі не дуже, але коли створила в ньому урок, то аж сподобалося. І єдиний додаток з цього практикуму, який я знала, це ребуси, тож дякую за нові знання та навички і за допомогу 27/7
Рефлексія до заняття 4
На жаль, була присутня тільки на половині воркшопу, бо вимкнули світло, інтернет став настільки повільний, що мене викидало з конференції. Тож дякую за доступні відеотуторіали. Перші три і п'яту практичні виконала досить легко, хоч і не швидко (якщо не зважати на проблеми з Квізвізером, який "не хотів" мене верифікувати), а от з четвертою провозилася довго, бо з поганим інтернетом шаблони просто не грузились, щоб хоч подивитись на них та обрати. Потім вирішила не мучитись і взяла перший, що більш-менш здався симпатичним. Не зовсім те, що хотілося, але вийшло набагато краще, ніж очікувала. Дітям це відео покажу, а це для мене головний показник якості. З 5 опрацьованих додатків не дуже сподобався тільки Ліно через доволі обмежений функціонал і незручний (бо незвичний) інтерфейс.
Рефлексія до заняття 3
Завдання забрали багато часу, було багато нового, цікавого, але все ж сказати, що складно, не можу. Просто потрібно було докладно розглянути інтерфейс кожної програми, наповнити кожен елемент змістом уроку (пошук матеріалу до якого теж забирає час). Найголовніше, я задоволена, що навчилася створювати запаковане заняття. Колеги обзаздряться :-) І за це велике дякую вам, пані Наталіє!
Рефлексія до заняття 2
Практичні до другого заняття далися важче, ніж до першого. Довго обирала тему (мабуть, навіть довше, ніж робила презентацію), і вирішила робити просто на наступні уроки за розкладом, чого довго мудрити. Але врешті-решт усе вдалося. Буду використовувати створене на уроках зі своїми п'ятиклашками:)
Онлайн-лекція, як завжди, на висоті!
Рефлексія до заняття 1
Перше заняття було цікавим і корисним. Мої учні тепер можуть пограти у вікторину Kahoot, сподобався сервіс для створення хмари слів, просто і без реєстрації. На практичні роботи часу витратила менше, ніж думала. Не дарма кажуть: "Очі бояться, а руки роблять".
Навіть не користувалася відеотуторіалами, все було чудово пояснено під час онлайн-заняття. Дякую за вашу працю!
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.